Informatica Legile lui Murphy

Un program pentru calculator face ceea ce ii spui tu sa faca, nu ceea ce vrei tu sa faca.

La originea oricarei erori care este atribuita computerului vei gasi cel putin doua greseli umane, incluzand-o pe aceea de a da vina pe computer.

Erorile nedetectabile sunt infinite in varietate, spre deosebire de erorile detectabile care sunt limitate prin definitie.

Daca constructorii ar face constructiile in felul in care programatorii concep programe, atunci prima ciocanitoare care ar veni, ar distruge civilizatia.

Toate computerele asteapta cu aceiasi viteza.

Unul din motivele pentru care computerele pot sa faca mai multa treaba decat oamenii este faptul ca nu trebuie sa se opreasca pentru a raspunde la telefon.

Definitiile lui Murphy privind sistemele computerizate:

Hardware: Acele parti ale sistemului pe care le poti lovi cu piciorul.

Software: Acele parti ale sistemului care nu functioneaza.

Hard disk: Acea componenta a sistemului care intepeneste in momentul cel mai nepotrivit cu putinta.

Periferica: Acele componente care sunt incompatibile cu sistemul tau.

Imprimanta: Acea componenta a sistemului care se blocheaza cand nu te uiti la ea.

Cablu: Acea parte a sistemului care e prea scurta.

Backup: O operatie care niciodata nu este efectuata la timp.

Restaurare: O precedura care functioneaza perfect pana cand e nevoie de ea.

Memorie: Acea parte a sistemului computerizat care este insuficienta.

Mesaj de eroare: O solicitare de aprobare a distrugerii propriilor tale date.

Fisier: Acea parte a sistemului care nu poate fi gasita.

Procesor: Acea componenta a sistemului computerizat care este depasita tehnologic.

Un afisaj digital furnizeaza informatii gresite cu o precizie mai mare decat a fost posibil anterior.

Daca computerele devin prea puternice, le putem organiza intr-un comitet – asta o sa le termine.

Este mai usor sa adaptezi specificatia la program decat viceversa.

Nu exista limbaj in care sa fie cat de cat dificil sa se scrie un program prost.

Un computer face tot atatea greseli in doua secunde cat doi oameni care lucreaza in douazeci de ani.

Indiferent ce cauti pe internet, cel putin un site pornografic se va potrivi cu criteriile tale de cautare.

Inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala.

 

Zambeste! Maine va fi mai rau!

Daca ceva poate merge prost, va merge prost.

Daca ceva nu poate merge prost, va merge prost.

Daca sti ca ceva nu poate merge prost si iti iei toate masurile de precautie corespunzatoare, atunci altceva va merge prost.

Cand lucrurile merg prost undeva, au tendinta sa mearga prost oriunde.

Lucrurile care merg prost nu se termina niciodata.

Lucrurile merg mai prost sub presiunea preocuparii de a le face sa mearga bine.

Daca un lucru este facut prost de destul de multe ori el devine corect.

Lasate in voia lor, toate lucrurile merg din rau in mai rau.

Atunci cand faci un lucru bine din prima incercare, necazul este ca nimeni nu apreciaza cat de dificil a fost.

Lucrurile merg prost toate deodata, dar se indreapta treptat
Concluzie: Poti sa strici ceva cat ai clipi din ochi dar ca sa repari e nevoie de o vesnicie.

Cu cat mai mare este numarul celor implicati intr-un eveniment, cu atat mai putin inteligent devine fiecare dintre participanti.

Daca ai fi stiut ce faceai, probabil ca te-ai fi plictisit.
Corolar: Doar fiindca esti plictisit, nu inseamna ca stii ce faci.

Legea conservarii – Cantitatea de exasperare din univers este constanta.
Consecinta: Daca lucrurile merg bine undeva, atunci ele merg prost in alta parte.

Add a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.